Idag har varit en bra dag

I morse vaknade jag tidigt av telefonen...kanske nån som ville gratta en trött 44 åring
men icke...
Fem minuter senare ringer det igen...men inte till mig.

Som tur är har Louise förberett frukost på sängkanten med mycket kärlek...



Hon har plockat blommor i vår rabatt(fömodligen alla fem som fanns)

Efter en mysig morgon, så bar det av till stan för att hämta övervakningskameror
(vilket är synd att man måste lägga pengar på)

Sen bjöd min älskling på thaibuffé i gamlestan...



sen bar det av till en leverantör för att hämta varor till invigningen...
vi måste ju ha nåt till kaaanooonpris i min vanliga anda såklart...
(ingen annons utan att dra på ordentligt)
Ni måste ju kunna fynda lite åxå varje dag.
Louise har därför låtit mig ordna en outletavdelning...låter ju faktiskt
lite roligare än en herravdelning i vår nya butik.



Här lastar vi av riktiga fynd...titta noga på däcket!!, lyckades att få punktering igen...
nåja vi fick fortsätta lasta av...



som tur var fick vi besök...det är ju min födelsedag och allt...
baka hann jag ju inte...men jag övertalade min mamma att göra tårta...



det stod visserligen Ica Kvantum på den...men den smakade bra...
som jag sa...tjocka släkten fick komma till butiken...

ALLA fick ju inte plats på bild!!!
...eller så var dom inte fler...



...dom här vackra tulpanerna levererade min härliga bror från sin familj...
fick även två trisslotter, synd att man har tur i kärlek...annars hade man blivit rik,
nåja man kan ju inte få allt...



här fick jag lite inspitation av mamma och Ken...

Sen var det åter till arbete igen...



Ni ser att tårtan satte sig lite på kinderna haha...

Jacob har målat flera väggar idag...





Hade precis förträngt punkteringen när det var dags att åka hem...



Fick ta ett hjul från släpkärran för att ta mig hem och montera extrahjulet...
sen bar det iväg till brorsan för att lämna igen den lånade släpkärran...

Äntligen på väg hem för att koppla av...imorgon det är en ny spännande dag,
kanske en dag helt utan punkteringar...

Christian

Kommentarer
Postat av: mikaela

hoppas du hade en kanonbra födelsedag! Kram mikaela

2010-04-07 @ 09:32:21
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0